Tuesday, December 1, 2009 at 2:57 AM |  
last post adalah june??? wahai cik blog, mintak mahap sebab da lame aku lupekan ko...hehe

cermat...sbnrnye cermat takde kene mengena dengan post kali nih....tapi aku merasakan sudah sampai masenye untuk aku membebel jap berkenaan badan aku yang penat dan masa aku yang tenat nih...

my main n current job wass supposed to be fun n enjoy kot....yela....keje 2 ari, cuti 2 ari....means keje isnin selasa, rabu khamis cuti and so on...namun berdasarkan pemikiran tak berapa matang bahawa time cuti takde ape nak buat, i took a second job (which is my former job actually...haha)...so skang jadual da jadi macam agak meletihkan....salah, bukan macam....mmg sangat meletihkan!!!

isnin selasa - main job
rabu khamis - part time
jumaat sabtu - main job

then i only got 1 day to rest instead of 3 or 4 dayz before that....camne kalau main job aku keje terkena ari sabtu ahad??? then maknenye aku tak cuti langsung minggu tuh...sory2....ni bukanlah sebuah life idaman yang aku cari....bile aku nk enjoy? men snuker? tengok muvie? makan ngan awek kat tempat bes jauh2? balik umah mak aku? bercuti di tioman langkawi mahupun italy? ataupun hanya duduk di rumah sekadar bersantai? tak bole jadik nih...

bukan aku tak bersyukur dengan rezeki yang melimpah ruah....alhamdulillah, masih terbukak pintu rezeki untuk aku di mana2....namun apabila hati kecik aku da mule merasakan ia adalah tak berbaloi, then its time to move on i guess...n i realy hope i choose the rite choice...hehe...maka, sory bos, eja, man, kak noreen, nasya, my bro aka fizi, isk dan len2...gua rase nak quit jap lagi skali wat kali kedua....huhu...

*tribute to pocket --> the best company-family ever...
Posted by anep@kecixz

2 comments:

nia said...

strogly agree!!!!!!!!!!! ;p

December 4, 2009 at 8:48 AM  
nanep said...

bile la nak menjalankan misi nih...hihi

December 8, 2009 at 8:43 PM  
good things come to those who wait...