6 pagi - start kua umah...aiyak...lupe kua duit semalam maaa...ni majal tak isi minyak nih....putrajaya bukanlah terletak sebelah ampang....singgah jap isi minyak n cucuk duit...

6.30 pg - cibai ape....aku bermonolog sendirian...da sampai upenye...hehe...wat cubaan masuk ikut pintu depan aa...dulu nak miting ngan EPU cakap je kat pak gad nak jmp pengarah...tu pun 50-50...tapi kali ni aku dengan gagah lalu pintu depan sbb aku skang da keje dalam JPM...so sepatutnye lagi le lesen besar....alih2..."dik,tolong la pusing balik...takleh parking dalam...dalam ni utk gomen je"....cilaka liaou...die tak tau mak bapak aku keje gomen...sampai bersara lagi...patutnye aku leh la kongsi kredit sket...ye tak?

6.45 - takpe...aku memikirkan alternatif zionis yang lain....masuk ikut pintu belakang...tengah pak gad duk tarik asap rokok dalam2, zzzaassss...aku pecut masuk...hehe....bangge2....dapat gak aku parking idaman, btol2 depan lif...jap lagi kang abeh keje trus cabut je...elok aku tengah kunci stereng, datang lak seko mamat berjawatan E32 - pak gad (dalam ati aku,sumpah macam osman kering aa...huhu)..."dik, ade pas tak parking kat sini"...aku pun dengan muke ala berbulu pun jawab "saya baru nak gi wat pas"...apehal la aku jawab gituh...jawab pas tertinggal pun takpe..."aaa...meh sini ikut saya klua balik...parking kat lua" mulut si osman membebel dengan muke penuh riak...ces...da abeh skolah pun aku tetap kantoi ngan pak gad lagi....hehe...takpe pakcik osman...ari ni ari kau....

7.00 - keje
1.00 - makan
2.00 - keje
5.30 - ala2 da maleh nak wat keje
7.00 - balik

p/s : ringkas sungguh rutin harian gitu...gotta do sumthin...hehe
Posted by anep@kecixz

2 comments:

[ nad ] said...

betul ke pak cik osman tu.. ko ni nakal btol la anep

May 12, 2009 at 12:18 PM  
nanep said...

musti la bukan...ade la iras2 sket...aku ckp camtu sbb geram kat die..hehe

May 12, 2009 at 12:54 PM  
good things come to those who wait...