Sunday, May 31, 2009 at 11:29 PM |  
ini adalah malam kedua aku keje dalam keadaan amat down, tidak bertenaga merangkap lemau, lapa pun ye jugak sket2....tapi yang paling utama adalah B.E.L.E (blurr = bagi mereka yg tidak tau)....

-perenggan di atas adalah telah dinukilkan pada 5 jam lepas tanpa disambung....masih lagi tak tau ape yang sedang bermain di fikiran....wat cubaan untuk sambung perenggan ke-2-

lately rase mcm amat penat....walaupun keje tak menentu,tapi bukan itu point aku di sini...penat dengan pale otak sendiri yang tak pernah kenal erti jemu memikirkan segala bende sampai kadang2 aku pun tak tau ape ia tengah proses....

joe tanye...lu ni apehal semak sangat nih..."tak tau" = adalah satu jawapan jujur ikhlas secara lahiriahnye terpacul dengan otomatik dan seharusnye joe paham aku tidak menipu...mayb i'm tired of my life...tired of my work...tired of my frens...tired of happiness...tired of all this stupid annoying feelings...da lame aku tak dapat tido yang berkualiti....tido 17 jam?? yaa...mmg aku mampu buat...tapi dengan keadaan terjage terkejut sebanyak 13 kali...takde hasil...last2 joe cakap dari segi pemahamannye mengenali aku selama 11 tahun, "lu ni banyak pk sgt ni"...keep things simple katenye...aku pun mengiyakan dengan agak tak ikhlas...most of the time aku yang slalu bagi advice kat org lain....stakat joe, mmg da banyak kali aku hentam sume...tapi nape la kali ni aku rase sampah amat...not weak, mayb the right word is EMPTY...da lame da isu ni wujud dalam diri aku, mayb 2-3 tahun, cuma lately ni perasaan itu sangat gagah meluaskan jajahan di segenap inci meliputi benak dan hati aku yang smmgnye aku sendiri da malas nak jaga....

tapi semalam...aku terjumpe sebentar ketenangan yang aku sebuk2 cari...ianya berada di dalam bilik paling ujung kat opis aku ni...............sebuah sejadah.......

aku terkedu kembali..............................
Posted by anep@kecixz

2 comments:

Anonymous said...

i luv this posr..sgt2 tesentuh jap.. ;p i remembered u have said it to me b4..cant remember when..u've finally found the peace that u need..but now,(i guess so) u r already happy n mayb already found the peace u need..tp kan..nape x keep on doing the things..(hope u noe wut i mean)..i noe its hard to do but u'll nvr do it if u didnt anything..u said it to me...remember..?? ;p k,nk cont keje jap..hehe...

July 25, 2009 at 9:37 AM  
nanep said...

yeah u rite...y i stop...mayb cuz perasaan malaz tu datang berkepul2....tapi kalau kat opis ni...tempat pertama berjumpe ketenangan itu...amat laju...sedang dalam proses mengapply kat umah or memane laen lak...hehe...anyway...thanx dear...
(kat opis ni --- away gi bilik ujung opis jap...da kul 9 ;p)

July 25, 2009 at 9:01 PM  
good things come to those who wait...