Monday, November 4, 2013 at 5:33 PM |  

gile aa...last post adalah 2011....skang da ujung 2013....hasil deduksi matematik itu maka dapat diputuskan bahawa aku telah hilang selama 2 tahun...bukan menghilangkan diri, tapi hilang ingatan terhadap blog cabuk aku nih...ingatan itu telah pergi bersama dengan password2 skali...haha....tapi hasil daripada menonton rancangan 'betol ke bohong' kat astro tiap kali balik umah mak aku, maka dengan 1 kali try, aku dapat bukak balik blog ni...yess!!

terlampau banyak benda yg berlaku sepanjang 2 tahun ni...agak rasa terkilan gak aku tak update tiap satu event yg berlaku ke dlm blog ni...kalau tak bole la dibuat bahan bacaan ringan tatkala menghirup teh di taman atau di malam hari tatkala anak bini da tido...meh aku tulis secara rambang dan rawak merangkap rumusan tentang 2 tahun tersebut...iyyyahh!!

aku da kawen ujung 2010 ngan tunang aku...ujung 2011 dikurniakan cahaya mata yg comel...kawasaki er6n juga berjaya aku miliki dan masih selamat parking kat bawah...1 condo juga berjaya di flip bersama 2 rakan kongsi...kerja masih sama tapi on the way nak tuka keje yang lebey memenatkan otak.....emmm....banyak lagi woi...maleh aku nak tulih da...idea pun tak berapa nak ada sementara tunggu bini balik keje...

skang da boleh update post thru phone...walaupun da lame org lain buat...tapi selaku seorang yang buta IT, aku harus terima kesengalan ini boleh dijangkakan...maka harapnya rajinlah aku menghapdet natang ni sebagai hobi masa terluang di samping bertukar-tukar pendapat dengan diri sendiri.....

....deng!!! da pukul 5.30 petang!! aku da lambat nak amek anak aku kat pengasuh...chiow2...zasss!!!

Posted by anep@kecixz

0 comments:

good things come to those who wait...