Tuesday, February 10, 2009 at 12:39 AM |  
oleh kerana kita dilahirkan sebagai manusia yang tak sempurna...maka salah dan silap sentiasa ada di celah mana pun kalau dilihat dari pelbagai sudut...

budak kecik...mmg tengah blaja wat silap...aku penah men mancis...sampai terbakar langsir sambar atap umah trus....berbekalkan otak yang tak berapa nak geliga...aku sambung 2 paip umah jadi panjang, tarik dari bilik air, sembur sepenuh jiwa raga lagak seorang ahli bomba yang baru tamat akademi 2 bulan...sori abah mama...aku tersilap...

skolah menengah....darah muda katekan..wat kes sane sini...tengah cari identiti konon...criminal yang tak kantoi dianggap hero....satu kali hero da jadi zero, masuk kes polis...hamek kaw...mak bapak kene panggil lagi ngadap pengetua bagai...adoiyai...aku tersilap lagi skali...

masuk alam remaja...membe menjadi aset terpenting dalam idup...family tak la tolak blakang sangat....jadi no 2 je...balik kl lepak umah membe...balik umah 3 bulan skali...suatu kejadian, nenek aku yang agak rapat meninggal...satu family aku runner kampung la kan...aku lak gi bantai runner KLIA anta membe gi jepun...anak sapa la nih...bijak tol penaakulan mantik beliau...aku sangat silap...

masuk alam keje...aku terjun ke bidang yang aku tak suke suatu ketika dahulu tapi da jadi antara kelebihan aku skang, programming...opis bes, opismate bes, keje bes, bos bes, pendek kate menghampiri sempurna da keje skang...but lately aku da mule rase tak kena...ape2 pun da jadi tak bes....fasa percaturan nak blah or stay masih 50-50...ape pun keputusan aku, mungkin aku akan silap....

tapi....kesilapan yang tak diduga...aku bertemu dengan dia....
Posted by anep@kecixz

4 comments:

nia said...

12:39 AM on Feb 10,


"tapi....kesilapan yang tak diduga...aku bertemu dengan dia.... "


sape..??nk tau gak...!!!sebok jap.. ;p

July 25, 2009 at 10:01 AM  
nanep said...

dia adalah history.. ;p

July 25, 2009 at 10:28 AM  
nia said...

though 'die' adalah history..its x a mistake at all..i think 'die' byk gak la teach u 'how to become a better person'..jz look at u now..am i rite..??? ;p

July 30, 2009 at 1:21 PM  
nanep said...

emmm...kat situ pun btol gak...i think its more a coincidence when our road collide and its a combination of a mistake and a miracle...hehe...n yup,i'm a better person but takkan all credit goes to 'die'??? nnnaaahhhh.... ;p

August 5, 2009 at 10:44 AM  
good things come to those who wait...